Emma Roberts' Makeover for Aunt Moo
Emma Roberts berpasangan dengan Jonathan dan Drew untuk Mak Cik Mela, dengan transformasi dapur khas. Mak Cik "Moo" telah menghabiskan hidupnya membantu orang lain dan menyelamatkan haiwan, jadi sekarang Emma ingin mencipta ruang yang untuknya nikmati.