Jay Leno's Multi-Generation Renovation
Jay Leno meminta bantuan Jonathan dan Drew untuk sahabat karibnya, seseorang yang dianggapnya seperti anak sendiri. Dengan bayi baru, Jay ingin mengejutkan keluarga itu dengan renovasi bilik mandi dan bilik bayi di rumah yang berusia seratus tahun.