Glenn Close Gifts a One of a Kind Home
Bintang filem, Glenn Close menyertai Jonathan dan Drew untuk mengejutkan rakan lamanya dengan peranginan laman belakang. Glenn dan adik-beradik itu menyampaikan hadiah yang unik dengan mewujudkan tempat peranginan untuk keluarga.