Derek and Julianne Hough's Fresh Flip
Derek dan Julianne Hough turut serta dengan Jonathan dan Drew untuk memberikan hadiah kepada rakan dan jurulatih mereka. Setelah terpaksa menutup gim, adik-beradik Hough ingin menukar kondominium lama menjadi ruang yang moden dan dipersonalisasi.