Kristin Davis' Dream Home Surprise
Pelakon ikonik Kristin Davis terjun ke dunia ubah suai untuk mengejutkan rakan rapatnya yang juga ibu tunggal dengan pengubahsuaian rumah impian. Dia membawa Jonathan dan Drew untuk memberikan penghargaan terbaik dengan mengubah kediaman luar dan dalam!