For Blood
Reapers försvarar Meridian mot en ankommande hjord. Pope misstänker att Maggie ligger bakom angreppet, men Daryl går försiktigt fram. Alexandriaborna kraftsamlar för att skydda sig själva när en våldsam storm gör dem sårbara för vandrare.