Out of the Ashes
Aaron, Carol, Lydia och Jerry genomsöker Hilltop-ruinerna efter smidesverktyg och vilt. Eugenes grupp anpassar sig till Samväldet. Maggie och Negan traskar genom skogen. Judith och barnen ryker ihop med tonåringar.