Acheron: Part I
Daryl leder ett uppbåd som finkammar militärbasen han upptäckte. Maggie berättar sin historia, vilket föranleder ett nytt överlevnadsuppdrag som endast Negan kan leda. Eugene och hans grupp utvärderas av Samväldets paramilitära polis.