On the Inside
Connie och Virgil gömmer sig i ett hus som ockuperas av mystiska varelser. Pope testar Daryls lojalitet mot Reapers med ett motsägelsefullt uppdrag. Kelly lämnar Alexandria i jakt på Connie.