Efter att ha skilts från sina barn spårar Maggie, Gabriel och Rosita en militärkonvoj till en mystisk slutdestination. Ezekiel, Kelly, Negan och Annie befinner sig på en byggnadsplats. Daryl och Carol följer ett tåg som har Connie ombord.