What's Been Lost
Daryl och Carol undersöker var deras vänner befinner sig efter att Pamela tagit dem från Commonwealth. Tyvärr är deras enda ledtråd Hornsby. Samtidigt ber Pamela Yumiko att åtala Eugene å Commonwealths vägnar.