Markus Näslund och Therese Alshammar
Hockeylegenden Markus Näslund och simmargiganten Therese Alshammar utmanas i allt från trampbilsrace till huvudräkning. Anja tvingas gräva sig genom en grön vägg för hand, och Foppa får chansen att visa sin skridskoskicklighet.