Thomas Ravelli och Jesper Blomqvist
Thomas Ravelli och Jesper Blomqvist tävlar bland annat i den fysiskt påfrestande snurrstocken och den nervkittlande äggkastartävlingen ”Omeletten”. Blomqvist får problem bakom ratten och Ravelli slår sin vinnarskalle blodig i ballongburen.