Sanna Kallur och Stefan Holm
Utmanare: Friidrottshjältarna Sanna Kallur och Stefan Holm. En av landets största vinnarskallar, Stefan Holm, tar med sig urstarka Sanna Kallur för att ge Anja och Foppa en match i allt från monstertruck-race till att kasta tärning.