Börje Salming och Bianca Salming
Hockeylegenden Börje Salming och friidrottsstjärnan Bianca Salming utmanar Anja och Foppa. Kommer Foppa att kunna rå på den största av de största? För konkurrensen står Börje Salming som gör entré tillsammans med mångkampardottern Bianca.