Pernilla Wiberg och Sarah Sjöström
Alpinlegendaren Pernilla Wiberg och simmardrottningen Sarah Sjöström utmanas i bland annat traktorfotboll och att bära ett ton snabbast. Sarah Sjöström visar sig vara en grym fäktare, vilket leder till elchocker för Foppa.