Frida Hansdotter och Kim Källström
Alpinstjärnan Frida Hansdotter och fotbollsgiganten Kim Källström är kända för sin fysik, men tävlingarna sliter hårt på deltagarna då bland annat den stentuffa militära hinderbanan står på schemat.