Ett lastbilsdäck har exploderat
Micke får brådskande larm om ett däck som exploderat på en lastbil. Pelle kallas till en olycka mellan två fordon på E4:an vid Kungens kurva. Berra åker ut på en olycka mellan en lastbil och en personbil på Essingeleden och det är bråttom.