Allvarlig trafikolycka i Hammarbytunneln
I Hammarbytunneln har en allvarlig trafikolycka inträffat. Pelle är snabbt på plats och ser en chockad man med ett djupt jack i huvudet. En lastbil har krockat med flera personbilar på Essingeleden och Benny och Berra försöker båda ta sig fram.