En betongblandare har vält
En betongblandare på 30 ton har vält i Karolinertunneln i rusningen. Föraren har klarat sig men köerna är långa. En tankbil brinner på Värmdöleden och det blir ett riskfyllt jobb för Helge. Benny kommer till en seriekrock på Essingeleden.