Trafikolycka på Centralbron
Soffan beger sig till en trafikolycka på Centralbron. Där står en bil utan nycklar, och däcken är låsta. En ambulans och en personbil krockar och Benny hittar en chockad bilförare. Berra får larm om en kraftig kollision i halkan på Tyresövägen.