Olycka i Årstatunneln
Pelle rycker ut till en olycka i Årstatunneln. En kvinna skakar och gråter och en förare har nacksmärtor. Denny åker hem till en person som fastnat i snön vid sitt eget hus. Berra och Doris hjälper en man som visar sig vara ett stort fan av Berra.