Snökaos!
Det är snökaos och halt och Berra får larm om en personbil och en lastbil som krockat i en kurva. Evelina tar hand om en taxi som glidit av vägen och in i ett buskage. Det ligger en massa betongblandning på Huddingevägen och saneringsarbetet är tungt.