Kaniakus förbannelse
På en resa till Japan för att hälsa på Velmas vän, ställs gänget ansikte mot ansikte med det urgamla krabbmonstret Kaniaku och ett 700 år gammalt mysterium. Samtidigt råkar Daphne bli en viral mediasensation i Japan.