Omelettfeber
Gänget hamnar i en internationell spionhärva när deras vägar korsas av den brittiska hemliga agenten Jenny Vex och de måste hjälpa henne slutföra det farliga uppdraget att hindra en stor, ondskefull legosoldat som kallas Minus från att döda frukosten.