Stumt skrik
Gänget tar en tur runt en gammal Hollywood-studio, men de upptäcker snart ett mysterium, som involverar spöket av en komisk stumfilmsstjärna, som har återvänt för att se till att hans nyligen upptäckta sista film aldrig ska visas.