Proteintitanerna 2
När ett mega-framgångsrikt TV-spelsföretag försöker köpa en gammal algoritm av Velma och övertala henna att jobba åt dem i San Francisco, blir gänget indragna i mysteriet med en TV-spelsskurk som till synes har kommit till liv – Spökkocken.