Lämna Fred i fred
Gänget tvingar den överarbetade Fred att koppla av och ta ledigt från mysterier i Daphnes familjs strandhus. Men när en vandrande haj attackerar den fashionabla badorten måste gänget dessvärre lösa mysteriet utan att Fred får veta det.