Dansbandsfestival
Dansbandsfestivalen arrangeras för tredje året i rad och väntas locka tusentals besökare. Dansbandsälskaren Pierre shoppar kläder, men frågan är om hans mamma godkänner hans val. Morgan och Ola-Conny provjobbar i kundtjänsten och får en hektisk dag.