Kjell stöter på problem
Kjell stöter på problem när han shoppar åt hustrun Rose-Marie. Shoppar gör även leopardälskaren Sylvia med sitt Justin Bieber-dyrkande barnbarn Vanessa. Hemma hos Morgan lagas det tacomiddag och Ola-Conny bjuder på sangria enligt ett unikt recept.