Ola-Conny deltar i wrestlingmatch
Ola-Conny blir rejält tilltygad när han gör upp i Ullareds första wrestlingmatch. I varuhuset ger superstammisen och bloggaren Pia-Lena tips om varuhusets mest prisvärda produkter. På campingen får Gunnel och Marittas grillkväll en hetsig avslutning.