Provjobb på damavdelningen
Morgan och Ola-Conny provjobbarpå damavdelningen och får lära sig allt om damunderkläder. Stammisen Åke flyger en drönare över en fullsatt parkering men tappar helt kontrollen över den. Varuhuset får påhälsning av amerikanska highway patrol.