Morgan får problem
Morgan får problem när han riggar banan för sin löptävling. Ullaredsveteranerna Gunnel och Maritta utkämpar ett vattenkrig. Beppe och hennes guddotter Engla tjafsar sig igenom varuhuset och vidare fram till kassan där Englas kort blir övertrasserat.