Rumsbetjänings-robotar/Coney Island-äventyr/Doft och känslighet/Rivningskulan
En grupp robotar-pickolon ställer till problem. Efter att Jerry sprejat sig med en fångst-parfym, blir Tom hundligt katt-nappad. Mardrömmar slår in på ett nöjesfält efter stängningsdags. Tom jagar in Jerry i ett rivningshus.