Ringen/Kom och flyg med mig/Bubbelgumskris/Muskerad
Tom och Jerry tar sig in i ett varuhus efter stängningsdags, bråkar om en påse tuggummin, passar en pandaunge. Samtidigt blir Jerry vän med en duva.