Det stora donut-rånet/Torpeden/Affisch-röran/Växtfel
Tom och Jerry tror att ett stöldbyte är en påse donuts. Tom jagar Jerry genom en massa surrealistiska affischer. Spike går överbord för att gottgöra en illa behandling av Tom, och en blöt förödelse drabbar parken.