Summer School: Chapter Five
Samtidigt som Pat och Courtney ryker ihop över hur de ska gå vidare i sökandet efter Eclipso tyder oroväckande väderförhållanden i Blue Valley på att han kan vara i närheten. Cindys plan för att värva ännu en elev tar en oväntad vändning.