Summer School: Chapter Eleven
Stargirl följer high school-eleven Courtney Whitmore när hon inspirerar en osannolik grupp av unga hjältar att stoppa skurkar från det förgångna. Dramaserien är en nytolkning av Stargirl och det allra första superhjälteteamet: Justice Society of America.