Summer School: Chapter Ten
Courtney blir förkrossad när hon blir varse en mörk hemlighet som Pat haft för henne, men när de får veta att Jennie kanske kan hjälpa dem att stoppa Eclipso tvingas de lägga sina bekymmer åt sidan.