Summer School: Chapter Twelve
Med hotet från Eclipso hängande över dem ber Courtney om hjälp från osannolikt håll. Mikes jakt på Thunderbolt leder honom rakt till hans vän Jakeem, och Pat går till ytterligheter för att skydda Rick.