Ensam med två små barn
Caroline och Andreas började renovera sitt drömboende när de väntade sitt första barn. Men i januari 2016 omkom Andreas i en tragisk olycka. Världen rasade för Caroline, som nu är ensam med två små barn i ett kallt och ickeanpassat hus.