Annelie och trillingarna
2005 fick Annelie trillingarna Joel, Isak och Simon. Två dygn gammal blev Simon allvarligt sjuk men överlevde, men han behöver sjukhusvård ofta. Annelies dröm är att sönerna ska få egna rum, men som sjukpensionär räcker inte pengarna till renovering.