Drömhuset står tomt
Jimmy och Maria hade börjat bygga sitt drömhus i Kumla, när Maria valde att ta sitt liv. Kvar stod Jimmy och deras tre barn med obesvarade frågor och en bottenlös sorg. Nu bor de hos Marias föräldrar, och drömhuset är fortfarande bara ett tomt skal.