Sorgen är förlamande
I maj 2010 fick gravida Claudia en chock när hon upptäckte att maken avlidit i sömnen. Claudia och barnen flyttade till ett radhus i Västerås, men sorgen har varit förlamande och det har varken funnits tid, pengar eller kraft att ta hand om hemmet.