Ett förändrat liv
Erika, Magnus och deras två små barn hade i november 2014 njutit av en semester i Thailand och var på väg hem till Sverige när Magnus plötsligt avled på flygplanet. Erika och barnen kom hem till ett förändrat liv i det slitna huset på Gotland.