Rullstolsburen efter skott i ryggen
I Akalla tänker en maskerad man skjuta Alejandro men han räddas av sin lillebror Robin, som istället blir ihjälskjuten. Alejandro skjuts i ryggen men överlever och är nu rullstolsburen. Han bor i en nedgången och inte handikappanpassad lägenhet.