Elin räddade sin man Nicklas liv
2014 fick Elin och Nicklas dottern Allie. Men Allie drabbades av leukemi, i samma veva köpte de huset i Häggeby som de ska renovera. Men 2017 drabbades Nicklas av hjärtstopp. Nu väntar lång rehabilitering samtidigt som Allie ska bli frisk.