Sorg och en ofärdig renovering
Lotta och Mats och deras två barn trivdes bland hästar och får på gården i Grödinge. De hade köpt den billigt och börjat renovera. Men Mats avled av en hjärtinfarkt. Nu står Lotta med sorgen och med en ofärdig renovering som hon inte har råd att avsluta.