Nattis och Rolle var unga och lyckliga när Nattis skadades allvarligt i en bilolycka. Hon är förlamad i halva ansiktet och har ständig smärta. Paret köpte Rolles pappas gård i Rimbo, men huset hade stora renoveringsbehov och nu orkar de inte längre.