Teemu och Emma flyttade med sina två små barn från Stockholms innerstad till ett barnvänligt område i Upplands Väsby. Men Teemu hade haft hjärntumör som barn och i mars 2017 avled han. Kvar står Emma med två små söner och ett hus som faller ihop.